Innowacja Opla w Polsce: informacje serwisowe o każdym pojeździe
- Nowaplatforma serwisowa dla właścicieli Opla
- Łatwydostęp do informacji o akcjach serwisowych Opla
Właśnie została uruchomiona nowa platforma dla wszystkich posiadaczy dowolnego modelu Opla, dzięki której w prosty sposób można znaleźć informacje na temat bieżących akcji serwisowych.
W celu uzyskania informacji, czy dany pojazd – niezależnie czy został kupiony w Polsce czy zagranicą – jest obecnie objęty otwartą akcją serwisową, należy przesłać numer nadwozia (VIN) pojazdu na adres e-mail: polska@gm-customercare.com.Centrum Obsługi Klienta udzieli odpowiedzi w możliwie najkrótszym czasie.
Informacje na temat nowej platformy są również dostępne na stronie www.opel.pl. Wystarczy wejść w zakładkę „Usługi serwisowe”, a następne wybrać „Eksploatacja”.
Obecnie w Polsce działają 73 punkty główne Autoryzowanych serwisów Opla oraz 27 punktów satelitarnych.
{loadposition NC}
You may also like
-
Nowy Opel Astra: niezawodny, elektryczny i wydajny – Astra 6 oficjalnie pokazana.
-
W pełni elektryczna Corsa-e: teraz w specjalnej wersji Color Edition
-
Szybki model flagowy: Opel Insignia GSi debiutuje na Salonie Motoryzacyjnym w Brukseli
-
Nowy Opel Grandland X jako hybryda plug-in z przednim napędem
-
Dla indywidualistów: każdy Opel z rodziny X oferuje coś eXtra