Innowacja Opla w Polsce: informacje serwisowe o każdym pojeździe

Innowacja Opla w Polsce: informacje serwisowe o każdym pojeździe

  • Nowaplatforma serwisowa dla właścicieli Opla
  • Łatwydostęp do informacji o akcjach serwisowych Opla

 

Opel SerwisWłaśnie została uruchomiona nowa platforma dla wszystkich posiadaczy dowolnego modelu Opla, dzięki której w prosty sposób można znaleźć informacje na temat bieżących akcji serwisowych.

W celu uzyskania informacji, czy dany pojazd – niezależnie czy został kupiony w Polsce czy zagranicą – jest obecnie objęty otwartą akcją serwisową, należy przesłać numer nadwozia (VIN) pojazdu na adres e-mail: polska@gm-customercare.com.Centrum Obsługi Klienta udzieli odpowiedzi w możliwie najkrótszym czasie.

Informacje na temat nowej platformy są również dostępne na stronie www.opel.pl. Wystarczy wejść w zakładkę „Usługi serwisowe”, a następne wybrać „Eksploatacja”.

Obecnie w Polsce działają 73 punkty główne Autoryzowanych serwisów Opla oraz 27 punktów satelitarnych.

{loadposition NC}