Nowy portal dla właścicieli Opli – MyOpelService.

Nowy portal dla właścicieli Opli – MyOpelService.


  • Opel jako jedyny producent w Polsce przedstawia swoim klientom rewolucyjny portal www.myopelservice.pl

  • Szansa na wygranie nowego Opla Corsy oraz nawigacji

Warszawa. Opel oferuje właśnie swoim klientom nowatorskie rozwiązanie pozwalające na zajrzenie w przeszłość i lepsze zorganizowanie spraw bieżących, związanych z użytkowaniem samochodu. Po raz pierwszy, polscy właściciele Opli zarejestrowani w portalu www.myopelservice.pl, mogą poznać historię serwisową swoich samochodów, zorganizować terminarz wizyt w autoryzowanym punkcie, otrzymać aktualne informacje o kampaniach serwisowych, promocjach i nowościach, skontrolować specyfikację fabryczną auta czy też po prostu umówić się na spotkanie ze swoim doradcą serwisowym.

 

 

Korzystanie z www.myopelservice.pl jest podzielone na dwa tryby. Pierwszy, praktycznie ogólnodostępny, wymaga jedynie rejestracji i uzupełnienia podstawowych danych, w tym numeru VIN pojazdu. Na tym etapie użytkownik będzie otrzymywał informacje o aktualnych kampaniach, promocjach i ofertach specjalnych sprofilowanych pod jego kątem, ma możliwość wysłania zapytania serwisowego oraz może korzystać z narzędzia wyszukiwania autoryzowanych stacji Opla. Kolejnym niezwykle przydatnym narzędziem jest możliwość sprawdzenia, czy posiadany samochód nie podlega jakimś bezpłatnym kampaniom serwisowym, o czym użytkownik zostanie błyskawicznie poinformowany i poproszony o zgłoszenie się do autoryzowanej stacji obsługi.

 

Drugim etapem jest zweryfikowanie swych danych w serwisie Opla (jedynie właściciel samochodu może mieć dostęp do tych informacji) i wykonanie przeglądu serwisowego, (co pozwala na bezpłatne korzystanie z pełnych możliwości portalu przez 13 miesięcy). W przypadku, gdy przegląd samochodu został dokonany nieco wcześniej, dopuszczalne jest wniesienie opłaty 200 zł brutto, otwierającej rozszerzoną wersję portalu także na czas 13 miesięcy. Dzięki tym krokom do dyspozycji użytkownika zostaje oddana w pełni funkcjonalna i pomocna strona. Można na niej m.in. ustawić przypomnienia o obowiązkowych przeglądach samochodu, sprawdzić historię serwisową auta, a także zweryfikować jego specyfikację wyposażenia. Te dwa ostatnie działania mają naturalnie znaczenie dla posiadaczy Opli zakupionych na rynku wtórnym (np. samochodów wcześniej eksploatowanych we flotach). Dzięki www.myopelservice.pl nowy właściciel samochodu może bez problemu sprawdzić, czy jego nowe auto odwiedzało zgodnie z zaleceniami stacje serwisowe, czy nie ma na swym koncie poważniejszych przygód, oraz czy wyposażenie zgadza się ze stanem faktycznym.

 

Ponadto od 15 października 2012 roku do dnia 10 stycznia 2013 trwa wielki konkurs MYOPELSERVICE dla użytkowników portalu, w którym do wygrania są 3 Ople Corsa oraz 200 nawigacji samochodowych. Można wziąć w nim udział po zarejestrowaniu się na portalu i uzupełnieniu swojego profilu o wymagane dane. Dostępne także są rabatowe vouchery o wartości 200 zł, przeznaczone do wykorzystania na usługi serwisowe obejmujące wymianę Oryginalnych Części Opel.

 

Usługa www.myopelservice.pl jest bardzo funkcjonalnym narzędziem, przeznaczonym dla prywatnych właścicieli pojazdów (do pojedynczych danych użytkownika może być przypisany tylko nr. VIN auta, którego jest właścicielem i w którym dokonał okresowego przeglądu w stacji Opla), pozwalającym na usystematyzowanie i gwarancję dokonania wszelkich wymaganych przeglądów serwisowych. Portal dostarcza wartościowych informacji zarówno handlowych, jak i eksploatacyjnych, spersonalizowanych pod kątem danego użytkownika. Pozwala także na błyskawiczną weryfikację informacji o pojeździe, tak przez kupującego, jak i przez sprzedającego, co w sposób wyraźny może wpływać na wartość używanego auta. Gwarancja solidnej i pewnej eksploatacji samochodu oraz rzetelnego prowadzenia dokumentacji jest cennym „elementem wyposażenia” na rynku pojazdów używanych. Opel po raz olejny udowadnia, że troszczy się o swoich potencjalnych klientów nie tylko na płaszczyźnie samochodów nowych, ale również zwraca baczną uwagę na proces późniejszej obsługi samochodu i myśli o właścicielach Opli „z drugiej ręki”. To także auta, które mają swym użytkownikom dostarczać maksimum satysfakcji.


Żródło: GM Media Polska

{loadposition NC}