Opel Service4Fleet – klient pod stałą opieką.

Opel Service4Fleet – klient pod stałą opieką.

 

Opel – od lat dbający o jakość obsługi klientów – stale umacnia swoją pozycję na tym polu, wierząc że wysoki standard obsługi klienta to równie kluczowa kwestia, jak jakość oferowanych samochodów, a dla wielu klientów wręcz stanowiąca o klasie producenta. Nowatorski program – Opel Service4Fleet – jest skierowany do klientów flotowych, jakże istotnych dla realizacji ambitnych celów handlowych firmy.

 

Program Opel Service4Fleet proponuje klientom flotowym przede wszystkim:

– kompleksową obsługę, gwarantującą m.in. naprawy mechaniczne, usługi blacharsko-lakiernicze oraz holowanie,

– bieżącą diagnostykę, obejmującą m.in. sprawdzenie silnika, układów elektrycznych, hamulcowych, wspomagania kierownicy, geometrii zawieszenia itp., która może  odbywać się „na bieżąco”, bez konieczności wcześniejszego anonsowania wizyty.

 

Standard obsługi kluczowych klientów w ramach tego programu nie może budzić żadnych zastrzeżeń, zatem oczywistym zadaniem serwisów będzie zapewnienie wysoko wykwalifikowanego personelu, zdolnego do błyskawicznego rozwiązywania sytuacji nieszablonowych, dotrzymującego  terminów wykonywanych usług przy użyciu jedynie najlepszej jakości oryginalnych podzespołów i części, gwarantujących skuteczną naprawę.

Wszystkie czynności objęte są naturalnie preferencyjnymi stawkami za części oraz robociznę. Standard obsługi wymaga zwrócenia klientowi samochodów w nienagannej czystości. W ramach projektu możliwe jest także korzystanie z usługi „door-to-door”.

Do programu „Opel Service4Fleet” może przystąpić każdy z kluczowych klientów marki, czerpiąc z tego wymierne korzyści, począwszy od atrakcyjnych rabatów, a na znacznym ułatwieniu w zarządzaniu obrotem dokumentów i prowadzeniu księgowości kończąc.

Po stronie klienta jest jedynie wybór odpowiedniego serwisu, będącego koordynatorem programu oraz wysłanie do General Motors Poland stosownej deklaracji, informującej o uczestnictwie w tym projekcie.

Autoryzowane serwisy, chcące przystąpić do programu „Opel Service4Fleet” podlegają stosownej weryfikacji przed przyjęciem ich zgłoszeń. W razie naruszenia zasad programu General Motors Poland ma prawo wykluczyć Serwis z uczestnictwa w programie, gwarantując swoim kluczowym klientom jak najwyższy standard obsługi.

„Opel Service4Fleet” jest projektem mającym na celu świadczenie usług na najwyższym poziomie, w sposób ułatwiający funkcjonowanie zarządcom dużych flot samochodowych i gwarantujący im standardy,  stawiające Opla na pozycji lidera krajowego rynku motoryzacyjnego. Świadome i ekonomiczne zawiadywanie parkiem będzie zwyczajnie wymagało przystąpienia do tego programu.

Źródło: GM Media Polska

{loadposition NC}