Kampania online Opla podbija Internet

Pod hasłem „ Stwórz swojego unikalnego ADAMa” Opel zaprosił internautów i użytkowników mediów społecznościowych do tworzenia własnych, wyjątkowych projektów Opli ADAMów na działającej od grudnia stronie www.adamyourself.com.

AdamYourPod hasłem „ Stwórz swojego unikalnego ADAMa” Opel zaprosił internautów i użytkowników mediów społecznościowych do tworzenia własnych, wyjątkowych projektów Opli ADAMów na działającej od grudnia stronie www.adamyourself.com.

Zgodnie z założeniem konkursu Opel wprowadzi do produkcji zwycięzkie projekty ADAMa. Odpowiedź na kampanię z udziałem dziesięciorga lifestylowych blogerów z różnych krajów Europy była ogromna: dotychczas stronę odwiedziło już ponad 3,3 miliona użytkowników z całego kontynentu. Każdy z nich spędził średnio ponad 4 minuty na stronie konkursowej. Nasi goście zaprojektowali ponad 100 000 ADAMów, wyróżniających się indywidualnym stylem, dopasowanym do gustu autora. Wyłoniono już 12 zwycięskich projektów krajowych edycji konkursu. Każdy z tych projektów wejdzie do seryjnej produkcji jako limitowana edycja ADAMyourself. Pierwsze modele będzie można zamawiać już pod koniec lata, a na ulicę wyjadą we wrześniu.

„Kampanią #ADAMyourself docieramy dokładnie tam, gdzie najłatwiej znaleźć klientów zainteresowanych ADAMem — do Internetu. Młodzi blogerzy byli aktywnymi uczestnikami kampanii. Zamieścili w mediach społecznościowych mnóstwo zabawnych i interesujących historii z naszym odważnym miejskim autem w roli głównej. Użytkownicy oddali ponad 2,6 miliona głosów na różne projekty ADAMów. Kampania jest najlepszym przykładem na to, jak wiele entuzjazmu może wzbudzić samochód, inspirując do tworzenia lifestylowych projektów, oraz że wymarzony samochód może powstać w rzeczywistości” — mówi Elsa Touchard, Manager ds. strategii i komunikacji marki Opel w Europie, zadowolona z dotychczasowego sukcesu kampanii.

Tak wiele kreatywnych pomysłów było nie lada wyzwaniem dla przedstawicieli firmy Opel i 10 europejskich blogerów, którzy musieli wybrać zwycięzców spośród 10 najpopularniejszych wariantów ADAMa z każdego kraju. W Polsce wygrał stylowy ADAM „I love music”, zgłoszony przez Klaudię z Ostrołęki. Nowo zaprojektowana edycja limitowana będzie produkowana wyłącznie na polski rynek, a Klaudia, zostanie oficjalną twarzą kampanii promującej „jej” Opla ADAMa.

Wcześniej zwycięzcy krajowych edycji udadzą się do Berlina na specjalną galę zaplanowaną na połowę kwietnia. 12‑osobowa grupa zatrzyma się w ekskluzywnym lofcie ADAM‑a, gdzie weźmie udział w sesjach filmowych i fotograficznych. Oczywiście fani ADAMa będą na bieżąco informowani o wszystkich wydarzeniach za pośrednictwem mediów społecznościowych i strony www.adamyourself.com.