GM Poland – MasterLease kontynuacja współpracy

GM Poland – MasterLease kontynuacja współpracy w ramach programu finansowania samochodów marki Opel

  • Wygodna forma zakupu samochodów w programie OBS
  • Dla klientów Opla oferta wzbogacona o nowe usługi
  • Finansowanie zakupu nawet od 5% udziału własnego

Warszawa. Od 26 kwietnia program finansowania samochodów znany jako GMBS (General Motors Business Services) zostaje wprowadzony na rynek w zmodernizowanej formie pod nazwą OBS (Opel Business Services).

Teraz program finansowania samochodów będzie dedykowany jedynie klientom marki Opel. Nie zmienia się zasięg działania programu, nadal będzie obowiązywał na terenie całego kraju. Oferta została wzbogacona o nowe atrakcyjne usługi.

 

 

„Proponowany program finansowania samochodów marki Opel połączony z ubezpieczeniem oraz możliwością opieki serwisowej jest bardzo popularny i wysoko ceniony przez naszych Klientów” powiedział Peter Fahrni Szef General Motors w Polsce.

 

Opel Business Services

 

Program Opel Business Services  (OBS) bazuje na umowie leasingu operacyjnego, który został wzbogacony o szeroki zakres możliwości obsługi samochodu, których wybór należy do klienta.  Jest to kontynuacja programu GMBS. W ramach programu klienci mają zagwarantowane:

  • finansowanie zakupu samochodu (już od 5% udziału własnego, na okres 24-48 miesięcy),
  • opłatę rejestracyjną (rejestracje lokalne),
  • kontrolę techniczną (w ASO),
  • pełny pakiet ubezpieczeniowy AC, OC i NW,
  • koordynację likwidacji szkód komunikacyjnych.

Duża elastyczność Opel Business Services gwarantuje dostosowanie parametrów umowy leasingu, do potrzeb każdego z klientów oraz umożliwia wybór usług serwisowych odpowiednio do obecnych i przyszłych oczekiwań obsługiwanej firmy bądź osoby prywatnej.

Historia Programu GMBS: 2005-2010

General Motors Business Services (GMBS) został uruchomiony w roku 2005, a w jego ramach oferowano samochody koncernu General Motors (marki Opel, Saab, Chevrolet, Cadillac).
Od tego czasu z pomocą programu GMBS zostało wydanych w leasing ponad 13 tysięcy samochodów. Markę przewodnią (ponad 75%) w tej grupie stanowił Opel. W czasie kilku lat funkcjonowania programu większość użytkowników zdecydowało się na wybór opcji finansowania wzbogaconego o usługi związane z obsługą ubezpieczenia i likwidacji szkód komunikacyjnych, które znajdują się w standardowej ofercie.

{loadposition NC}